Cercar en aquest blog

diumenge, 24 d’octubre del 2010

Treballar amb imatges

Per a la nova tasca, m'he esforçat. No era senzilla precisament, havíem de contar un poc de la nostra vida en fotos, pujar-les a Flickr, comentar-les, compartir-les amb el grup de la classe, crear un passe de diapositives per al blog, i, en definitiva, que tot sortira bé.

Però, tot i que era una tasca de uns quants passos, m'ha agradat fer-la, perquè l'he involucrada un poc amb el que a mi més m'apassiona: el dibuix. He fet un petit dibuix per a cada una de les fotos, per a que servira com a representant de mi explicant que comporta cadascuna de les imatges. El procés ha sigut el següent: primer els dibuixos en paper; després escanejar; més tard pintar amb Photoshop CS4 (temps usat: 2h aproximadament); a continuació inserir els dibuixos a les fotos incloent els globus, i petits retocs de color de les fotos; i finalment desar en format PNG.

La part de pujar les fotos creia que seria més complicada, però resulta que no m'ha donat cap problema: m'he creat el compte a Flickr, he pujat les imatges (li ha costat un poc, la veritat) i les he agrupat en un àlbum. M'he buscat un poc la vida per a adjudicar a les meues imatges la llicència del Creative Commons. Més tard he buscat el grup de la classe (ha sigut fàcil encontrar-lo), m'he incorporat al grup i ha aportat les meues imatges.
Per a incloure la presentació del àlbum al blog ja he necessitat un tutorial (és aquest, on el noi explica bé el que cal fer), però al final el que compta és que ho he aconseguit!

Potser ho torni a fer, això d'involucrar l'art en els meus treballs per a la universitat, d'aquesta manera em motive i m'ho treballe una mica més.


Aquest és el resultat: La presentació del meu dia a dia.


Created with Admarket's flickrSLiDR.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada